Sara Åhl Persson

Framme i Stockholm

Hej! Resan har börjat... Vi har nu avklarat den första dagen med resa, bil och sedan tåg till Stockholm... Så nu ligger jag och mamma i vårt lilla rum inne i flygplanet med fyra rum och kök, NOT... Skulle säga att det är lika stort som mamma och pappas säng 😉😂 men jag tar mig till sängen och toan ligger nära så jag klagar inte! Riktigt cool och kul idé med ett vandrarhem i ett flygplan...
Nu ska vi gå och lägga oss, för att gå upp imorgon ca 06 för att sedan lyfta mot Portugal 09 🙊 kan fortfarande inte fatta vad som faktiskt händer 🙊🐎🔜✈
Men snart är vi där... Jag hör av mig mer sen 😍 tack för allt fantastiskt stöd, betyder så himla himla mycket❤ ni är BÄST!! ❤ kramar!!

#1 - mams♡

Å jag ligger i taket i bagageutrymmet 😂

Svar: HAHAHAHA jaa 😂👍
Sara Åhl Persson

#2 - Moster L

Åååååh vad detta är spännande!!! 💖

Svar: Hihihi jäsa 😍
Sara Åhl Persson