Sara Åhl Persson

FRÅGESTUND! :D
 
 
 
 
 
 
NU KÖR VI!
Bomba med frågor! ;) Vad vill du veta om mig? Är det någonting du undrar över? This or that! Smink, hästar sjukdomen ja, Vad som helst! Jag tycker bara att det är jättekul! Jag svarar i ett inlägg när det har kommmit tillräckligt mycket frågor :) 
Många många kramar Sara! Ni är bäst! <3
 
 
#1 - Erika

Om det är något du orkar kan du skriva om din sjukdom, hur den började osv.

Svar: Ja, det kan jag göra :) vad vill du "veta" ;) Kram Tack snälla
Sara Åhl Persson

#2 - Bea

Om du får drömma fritt, hur vill du att ditt liv ska se ut om tio år? :)

Svar: Tack så mycket för frågan! Kram
Sara Åhl Persson

#3 - Lindis

Hur länge har du ridit?Vad heter hästen du brukar rida på?

Svar: Tack snälla för frågorna! Kram! <3
Sara Åhl Persson

#4 - Erica

Har du någon låt som beskriver just så du mår? Vilka människor vänder du dig till för stöd? Hur mår du just nu? Vad är dina mål i livet? Vad är det bästa med ridningen? Om du får beskriva dig själv med 5 positiva ord vilka skulle det då vara? Vilka bloggar läser du? Vad gör du för att hantera hur du mår , asså så som du skriver i inläggen hur gör du för att hantera allt för det är ju en sjukt jobbig börda. ? Tänkte om du hade några tips till andra :)
Sen kan man väl ta en vanlig fråga , rätt tråkig men ah ' Så vad tycker du om mig Sara ? Xd '

Massa kramar fina du ! <3

Svar: Tack snälla för fina frågor! Många kramar fina du! <3
Sara Åhl Persson

#5 - Evelina

Jag har några här, svara på de du känner för :)! Vart bor du nånstans? När du inte kan gå till skolan, pluggar du ikapp hemna då eller blir det lite som det blir med det? Har du någon pojkvän? Vad har du för drömjobb/framtidsdrömmar? Hur lockar du ditt hår?:)))))

Svar: Tack så jättemycket för fina frågor! Jättekul! :) <3
Sara Åhl Persson

#6 - Anonym

Vem/vilka är dina bästa vänner? :))

#7 - Anonym

När började din sjukdom? Hur många hästar har du? Var bor du? Hur många är ni i din familj? Går du i skolan pga din sjukdom elr hur gör du med skolan?

Jag har ibte läst sin blogg jätteänge så ja vet ibte så mycket om dig så skulle vara kul om du kunde göra ett "fakta" inlägg om dig själv! Super fin blogg, kämpa på :)

Svar: Tack så jättemycket för frågorna! Jättekul att du läser! Det kan jag absolut göra! Tack snälla! Kram
Sara Åhl Persson

#8 - Ida

En presentation av dig

Svar: Det kan jag absolut göra! Tack!
Sara Åhl Persson

#9 - Kajsa

Hur är Emil som pojkvän? Ni är superfina tillsammans <3

Svar: Tack snälla för frågan! Ska sätta mig ikväll och svara på lite frågor :) Åh, va snäll du är! Tack så jättemycket! Kramar <3
Sara Åhl Persson