Sara Åhl Persson

Någonting jag gjort
 
Mina dagar är inte så väldigt händelserika nu när jag är så hindrad i vad jag kan och inte kan göra...
Den första bilden gjorde jag i Portugal, jag sitter och drömmer tillbaka när jag målade den, jag kommer ihåg hur jag satt på terassen i solen efter ridpassen och målade medans mamma läste... TA MIG TILLBAKA!!
Ni kanske inte bryr er alls men jag kan behöva lite färg i mitt liv så som det ser ut nu...
Kram på er!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Anonym

Vad är din diagnos?
När blev du sjuk?

Svar: Jag har berättat allt från början och om du är intresserad av att läsa det så leta reda på kategorin "början av kampen" så har jag berättat allt där :) Blir så långt att skriva allt här och nu :) Kram
Sara Åhl Persson

#2 - Evelina

Tycker färger piggar upp så mycket. Jättefint har du gjort <3 sån grym terapi att måla

Svar: <3 <3 <3
Sara Åhl Persson

#3 - Evelina

Tycker färger piggar upp så mycket. Jättefint har du gjort <3 sån grym terapi att måla

Svar: Tack bästa Evelina!! <3
Sara Åhl Persson

#4 - maria

Hej
Herregud vad duktig du är, så fina färger och vackert målat. :)

Svar: Tack snälla, men jag är endast skyldig till färgerna, konturerna var redan där när jag började, tyvärr är jag inte så duktig även om jag skulle vilja ;) Kram
Sara Åhl Persson

#5 - Moster G

Snyggt 💖💖💖💖 Kram

Svar: Tack moster! <3 <3 KRAMIS
Sara Åhl Persson

#6 - Emsi

såååå fiiiina!!! duktiga du :*

Svar: LOVE U!!! <3 <3 <3
Sara Åhl Persson

#7 - Maddis

Du är så duktig!!! 😍

Svar: DUUU är baae ❤️❤️❤️
Sara Åhl Persson